VISKI

For VISKI Medlemmer

Viski bruger Conventus som administrativt system. Her opbevarer vi sikkert alle vores medlemmers data. Det er også her, vi tager i mod tilmeldinger til diverse arrangementer.

Conventus giver også mulighed for, at det enkelte medlem selv kan opdatere sin e-mail, adresse, telefonnummer eller tilføje kortbetaling.

Har du brug for at redigere din profil?

Hvis du har fået ny e-mailadresse, telefonnummer eller adresse, kan du selv gå ind på denne side og redigere din profil.

Har du glemt dit login, gør du følgende:
  1. Klik på Glemt adgangskode
  2. Skriv e-mailadresse eller mobilnr – tryk Send.
  3. Der bliver sendt en kode til e-mailadressen eller som SMS til mobilnr.
  4. Brug denne kode til at logge ind på linket ovenfor.
  5. Når du har logget ind, kan du ændre din profil eller adgangskode til en kode, som du kan huske.

Ret eller tilføj kortbetaling

VISKI bruger nu kortbetaling til betaling af kontingent. Har du ikke tilføjet dit betalingkort – eller har behov for at ændre betalingskort, så følg denne vejledning. Har du spørgsmål, eller f.eks. ikke noget betalingskort, så ret henvendelse til kasseren.

  1. Start med at log-in på dit medlemslogin.
  2. Vælg punktet økonomi.
  3. Under ‘Betalingskort’, vælg Kortoplysninger.
  4. Vælg ‘Tilmeld‘ eller ‘Skift kort‘.
  5. Udfyld vinduet med kortoplysninger mm. Det skal efterfølgende MitId godkendes. Der bliver IKKE trukket penge på dit betalingskort. Processen skal gennemføres for at dit betalingskort kan godkendes af systemet.
  6. VISKI udsender varsel før kontingent bliver trukket.